انتقام یهودیان از امیرالمومنین علی بن ابی طالب سلام الله علیه
در روایات و تاریخ ، فراوان آمده است که اسلام با سه چیز پیشرفت و به ثمر رسید :
۱ – با اخلاق حسنه رسول خدا صلی الله علیه و آله .
۲ – با اموال بیشمارو دارائی زیاد و ثروت فراوان خدیحه کبرا (ع) که در تواریخ در بیان میزان آن گفته های زیاد و اغراق آمیزی آمده است .
۳ – با جانفشانی ها و شمشیر زنی های فداکارانه علی علیه السلام که کتاب های سنی و شیعه و حتی نویسندگان خارج از اسلام در قبول و تعریف آن بیانات زیادی دارند.
من در این یاد داشت بصورت خیلی فشرده فقط به قسمت سوم می پردازم تا به توضیح عنوان یاد داشت برسیم .
در سن ۹ یا ۱۱ سالگی ایمان آورد و تا رحلت رسول خدا صلی الله علیه و آله از هیچگونه بذل جان و خدمت و فدا کاری مضایقه نکرد و پرچم اسلام را در سراسر جزیرهالعرب بر افراشت ،
علی (ع) بود با تقدیم جسم و جان خود و خوابیدن در فراش ( و رختخواب) رسول خداصلی الله علیه و آله را از شر دشمنان متحد از تمام قبایل حتی از خود بنی هاشم ، نجات داد و راهی مدینه ، ساخت .
او بود در جنگ بدر گردنکشان قریش را به خاک مذلت نشاند، و عظمت آنها را ، نابود کرد،
او بود در جنگ احد پس از فرار تمام ارتشیان حتی خلیفه اول و دوم وسوم فقط علی ماند بازنی بنام نسیبه و رسول خدا را از شر دشمن نگهداشت و با پذیرفتن ۹۰ زخم فقط در قسمت جلوی بدن و شکستن شمشیر و آمدن ذوالفقار ، عاشقانه از پیامبر دفاع کرد و تا به رسیدن و یاری آمدن فرشتگان خدا جانفشانی نمود.
او بود در جنگ خندق رسول خداصلی الله علیه و آله هنگام رفتنش به میدان فارس یلیل عمروبن عبدود فرمود : (برز الاسلام کلّه علی الشّرک کلّه کل اسلام در برابر تمامی شرک آشکارشد ) و ضربه علی یوم الخندق افضل من عباده الثّقلین ضربت علی روز خندق از عبادت جن و انس افضل است و درباره آن ضربت فرمود : اگر آن یک ضربت در یک کفه ترازو قرار گیرد و عبادت ثقلین در کفه دیگر آن ضربت بر آنها فائق خواهد آمد.
اوبود با کندن در بزرگ دژهای خیبر و در فتح قلعه های هفتگانه آن و نابود ساختن قدرت یهودیان ، اسلام و مسلمانان را به پیروزی رساند و خلاصه اوبود که در جنگ حنین پس از فرار بیش از ده هزار ارتش اسلام و تا آمدن نیروی آسمانی ، از رسول صلی الله علیه و آله دفاع کرد و به پیروزی رسانید.
کوتاه سخن اینکه بنا به گفته تمام ارباب تاریخ ، باشمشیر علی(ع) بود که کشتی نو پا و نوساز اسلام به سر زمین عرب ، لنگر انداخت و ریشه دوانید.
در خلال این دوران های خطرناک یک گروه زیر زمینی ( با داشتن اطلاعات از بزرگان علمای یهود و مسیحیت ، نسبت به پایان کار و نهایت دعوت این پیامبر و پیروزی دین او به تمام اقشار مختلف و گوناگون عربستان )، تشکیل یافت و پا به عرصه وجود گذاشت و بظاهر با دادن دختر آن ریز و درشتشان به رهبر این دین ، پایه های کارهای آینده خود را از درون و بیرون و از داخل و خارج ، محکم کرده و در طول زندگی رسول خدا (ص) ، در کنار هم پیش رفتند و پایه های تصمیمات آتی خود را استوار ساختند.
با ایمان آوردن شخص بی نام و نشان یک فرد یمنی جوجه کبابی ( که هنوز هم در نام او و اسم پدرش سی قول در کتاب های رجال و تاریخ وجود دارد ) بنام ابوهریره دوسی که فرد بی چیز و نداری و با عنوان مسلمان شدن خود را به جمع مسلمانان ، پیوند داد و بعدها هم با آمدن کعب الاحبار ، وهب بن منبه ، و تمیم داری و امثال اینها و نفوذ کردن در جمع مسلمانان و جا زدن در میان آنها و شروع داستان های اسرائیلیات و رساندن آنها ، به گوش مسلمین و فریفتن افکار پیروان اسلام و . و . و . کار را بجائی رساندن که مسیر حق و صراط مستقیم را به انحراف کشیدند که طالبین این گفتار به کتاب های فراوان خود برادران اهل تسنن از قبیل صحیح بخاری و صحیح مسلم و تفسیر الدرالمنثور سیوطی و الاصابه و تهذیب التهذیب ، ابن حجر و اضواء علی السّنه المحمدیه و اخبارالمدینه زبیر بن بکار و حلیهالاولیاء ابو نعیم اصفهانی و تذکرهالحفاظ ذهبی و تاریخ دمشق ابن عساکر و سایر تواریخ و بسیاری از منابع و مدارک فراوان دیگر اهل سنت و درکتاب اسرائیلیات و تاثیر آن بر داستان های انبیاء در تفاسیر قرآن نوشته دکتر حمید محمد قاسمی در ۵۳۶ صفحه وزیری و کتاب های سید حسین موسوی زنجانی مراجعه نمایند.
این داستان سرائی اسرائیلیات ، در افکار گروه زیر زمینی اثر گذاشت و مورد تایید قرار گرفت و کار را به جائی رسانید که خلیفه اول و دوم نقل احادیث رسول خدا صلی الله علیه و آله را ممنوع کردند و اصحاب مانند ابوذر و عبد الله بن مسعود و . و . را با گفتن قال رسول الله شکنجه کردند و حقوقشان را قطع نمودند و این کار یک قرن تمام (صد سال) تا زمان ریاست عمر بن عبدالعزیز ادامه یافت که از علی (ع) و فضایل او سخنی ، به میان نیاید تا به دست فراموشی سپرده شود.
داستانهای اسرائیلی به وسیله یهودیان و مسیحیان نفوذی و رهبران گروه زیر زمینی ، رواج پیدا کرد و اخبار و احادیث نبوی از ذهن ها و فکرهای تابعین و بعد از تابعین ، زدوده شد و فراموش گردید .
نتیجه این کار ها از بیرون و فعالیت های دخترانشان از درون خانه و زندگی پیامبر گرفته تا پدر خانمها و حاشیه نشینان وجز آنها ، دست به دست دادند علی مظلوم را ، خانه نشین کرده و از دور تماشاگر حاصل زحمات خود شد و غصه مرگش کرد بگونه ای که پس از ضربت ابن ملجم ، خاک محراب را برداشته و به زخم سرش می ریزد و می گوید فزت بر الکعبه به خدای کعبه سوگند نجات یافتم ( و از زندگی پر ماجرا و درد آور خلاص شدم).
البته توجه داشته باشید هنوز هم هنوزست این مظلومیت ادامه دارد و آن ظلمها وسیله صهیونست ها و وسیله نسل آنها پیگیری شده و مسلمانان مظلوم مانند فلسطینی ها را بیش از شصت سال هر چند روزی به خاک و خون کشیده و از زندگی خود ساقط نموده و آواره و سرگردان بیابانها می کنند. و انتقام آباء و اجداد خیبری و غیره خود را می گیرند تا روزی که یوسف زهراء با اجازه خدای منتقم از پشت پرده غیبت بیرون آید.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج و اجعلنا من اعوانه و انصاره و شیعته و موالیه آمین ربّالعالمین.
نویسنده:آیت الله محمد امینی گلستانی
نوشتار نویسنده:
در این یاد داشت از مطالبی استفاده شده است که فریقین ( سنی و شیعه ) در صحت آن اذعان دارند و هیچگونه اختلافی نیست آوردن مدارک و منابع از اصل متن ، بمراتب بیشتر می شود اگر کسی در قسمتی به سند نیاز داشت با همراه ۹۱۲۳۷۹۳۹۱۵ ۰ تماس بگیرد تا به عرض برسد.
منبع: اندیشوران